10 Haziran 2014 Salı

Puanlı elbise

Merhaba,
Yazın kendini hissettirmesiyle sürekli elime gelen elbisemi paylaşmamın zamanı geldi diye düşündüm dün bu elbiseyi giyerken, dikeli çok olmuştu ama paylaşmamıştım. Eskiden pek elbise giymezdim ama kendim dikmeye başlayalı elbise giymeye bayılır oldum. Daha da devamı gelecek sanırım. Yaz için dikiş kursuna yazıldım o da haftaya başlayacak o başlasın öyle dikerim diye şuaralar erteleme modundayım :)  Umarım kursla birlikte hız kazanırım.

tesettür elbise modeli

Yine pamuklu bir kumaş, çok rahat olmasına rağmen keşke hemen kırışmasa :(

kuplu elbise

Parçaları bu şekildeydi prenses tarzı deniyor sanırım, bu kuplu modelleri çok seviyorum. Baya vintage olsun diye kendimi kaptırıp kalıp üzerinde değişiklik yaparken kollarını birazcık fazla büzgülü yapmışım. Bu yüzden genellikle üzerine ceket giymeyi tercih ettim.Ama bi tane kollu fotoğraf buldum :) Netliği az olsada kolları belli oluyor :)


Eteğini de kabarık dursun istemiştim ama aşırı büzgülü oldu sanırım bu seferde:) 2 m eteğine 1,5 m den az da üzerim için kumaş harcadım.ve eteği için beyaz seyyar bir astar diktim.

uzun elbise

Eksiklikleri olsa da çok severek giydiğim bir elbise oldu kendisi şuara hep elim ona gidiyor. 
 Sizin de elbisemde beğendiğiniz\beğenmediğiniz yerler varsa paylaşmayı unutmayın. kendinize çook iyi bakın ve sevgiyle kalın bir sonraki yazımda görüşmek üzere! :)  





19 yorum:

  1. merhabalarr yeni keşfettim sizi blog dünyasına hoşgeldiniz ayrıca çok şık ve havalı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, siz de bloguma hoş geldiniz:)

      Sil
  2. Renge bayıldım zaten puantiyeli her türlü parça hoşuma gitmiştir hep :) elbise çok güzel kollarda çok güzel bence ceket giymesen de olurmuş . çok özendim sana şimdi ya inşallah bende başlıyorum bu yaz dikişe de bende dikeceğim kendime kendi ellerimle :)

    YanıtlaSil
  3. ben de senin en son paylaştığın elbiseye bayılmıştım canım:) senin için çok sevindim kursa başlamana eminim güzel işler çıkarırsın:)

    YanıtlaSil
  4. ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL BİR ELBİSE ÇOK DA YAKIŞMIŞ..

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı olmuş gerçekten.yazın elbise kullanmak gibisi yok kollardaki kendini kaptırmayı bende bir ceketimde yapmıştım durumu toplamak için terziye vermek zorunda kaldım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , olsun böyle böyle öğreneceğiz değil mi:)

      Sil
  6. aynen öyle oluyor gerçekten:) sizi zaten çok severek takip ediyorum ben :)

    YanıtlaSil
  7. ben çok beğendim hiçte öyle söylediğin gibi kolları ve eteği abartılı kabarık durmuyor, bu kumaşa bu model çok yakışmış ellerine sağlık :) güle güle giy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim Handeciğim, çok alışık olmadığım için heralde bana çok kabarık geldi ama sevdim sonucu yine de :)

      Sil
  8. Zeynep cim gayet güzel olmuş, sana da çok yakışmış. Öyle koların da da abartılı bir buzgü görmedim, hoş duruyor. Dikiş kursuna başlamana da sevindim. Eminim çok güzel dikişler dikeceksin.güle gule iyigünlerde giy canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim canim, senin sayende diktim zaten elbiseleri etkinlik sayesinde :) cok tesekkur ederim insallah:)

      Sil
  9. Çok güzel olmuş ellerine sağlık, umarım bir gün ben de kendi elbislerimi dikebilirim. Blogunuzu takibe aldım sizi de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) isterseniz dikersiniz tabii ki :) hemenn geliyorum :)

      Sil
  10. ben çok beğendim.Bence eksikliklerini sen gidermişsin.Güle güle giy=)

    YanıtlaSil
  11. Çok yakışmış maşaAllah :-) Güle güle giyy

    YanıtlaSil